Πελάτης

Τα ΑΤΜ μας βρίσκονται σε όλο τον κόσμο και εξασφαλίζουν σε όλους ασφαλή πρόσβαση σε μετρητά. Θέλουμε να παρέχουμε επιλογές πληρωμών και να είμαστε εκεί όταν τα μετρητά είναι η μόνη επιλογή.

Τα ΑΤΜ μας βρίσκονται σε όλο τον κόσμο και εξασφαλίζουν σε όλους ασφαλή πρόσβαση σε μετρητά. Θέλουμε να παρέχουμε επιλογές πληρωμών και να είμαστε εκεί όταν τα μετρητά είναι η μόνη επιλογή.

Εάν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με κάποιο από τα ΑΤΜ μας, κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί για να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Συχνές ερωτήσεις

Ρίξτε μια ματιά σε μερικές από τις συχνές ερωτήσεις μας

Ποιούς τύπους καρτών δέχονται τα ΑΤΜ της Euronet;

Η Euronet δέχεται τους ακόλουθους τύπους καρτών: όλες τις κάρτες VISA συμπεριλαμβανωμένων των VPay, PLUS, Electron, όλες τις MasterCard branded cards συμπεριλαμβανωμένων των Maestro and Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed και AMEX.

Ποιο είναι το μέγιστο όριο ανάληψης μετρητών ανά ημέρα;

Το όριο της ημερήσιας ανάληψης μετρητών ή ο αριθμός των ημερήσιων συναλλαγών στα ΑΤΜ και στα POS ορίζεται από την εκάστοτε εκδότρια Τράπεζα και όχι από την Euronet. Ενδέχεται το όριο ανάληψης να διαφέρει από τη προέλευση ή από τον τύπο της κάρτας. Ο πάροχος της κάρτας σας μπορεί να σας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Ποιος έιναι υπεύθυνος σε περίπτωση που το ΑΤΜ είναι εκτός λειτουργίας;

Η Euronet. Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το ΑΤΜ, παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Euronet, η οποία θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την επισκευή του ΑΤΜ το δυνατό συντομότερο. Tο τηλέφωνο επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών της Euronet είναι: +30 210 9478480

Η κάρτα μου παρακρατήθηκε. Την θέλω πίσω…μπορεί να μου επιστραφεί;

Όταν μία κάρτα παρακρατείται είναι συνήθως λόγω αιτήματος από την εκδότρια Τράπεζα η λογω σφάλματος από τον καρτούχο (π.χ ο καρτούχος δεν απέσυρε την κάρτα του μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο οπότε και η κάρτα παρακρατήθηκε για λόγους ασφαλείας). Σε περίπτωση που η κάρτα δεν παρακρατήθηκε για εναν από τους παραπάνω λόγους , είναι πιθανό η κάρτα σας να επιστραφεί. Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Euronet καθώς και με την εκδότρια Τράπεζα για να λάβετε περαιτέρω οδηγίες.

Το ΑΤΜ δεν διένειμε τα χρήματα αλλά ο λογαριασμός μου χρεώθηκε. Πως μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω;

Παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηέτηση πελατών της Euronet καθώς και την τράπεζά σας, να ενημερώσετε για το συμβάν. Οι δύο φορείς θα συνεργαστούν για την επίλυση του προβλήματος. Το τηλέφωνο επικοινωνίας του κέντου εξυπηρέτησης πελατών της Euronet είναι +30 210 9478480

Ασφάλεια ΑΤΜ

Μείνετε ασφαλείς σε κάθε ΑΤΜ με αυτές τις χρήσιμες συμβουλές

Ελέγξτε το ΑΤΜ

Πριν χρησιμοποιήσετε το ΑΤΜ, ελέγξτε κάθε φορά για ασυνήθιστα αντικείμενα ή σημάδια καταστροφής στο ΑΤΜ (για παράδειγμα, αν φαίνεται να έχει τοποθετηθεί κάτι πάνω στον καρταναγνώστη). Εάν παρατηρήσετε κάτι ασυνήθιστο στο ΑΤΜ ή εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος στην οθόνη – μην χρησιμοποιήσετε το ΑΤΜ.

Ασφαλής χρήση του ΑΤΜ

Σταθείτε μπροστά από το ΑΤΜ έτσι ώστε κανένας να μην μπορεί να δει τον κωδικό PIN ή το ποσό ανάληψης σας. Κατά την εισαγωγή του κωδικού PIN καλύψτε το πληκτολόγιο με τα χέρια σας και πρωτού πάρετε τα χρήματα και την κάρτα σας, κοιτάξτε τριγύρω. Έλενξτε αν κάποιος βρίσκεται ακριβώς από πίσω σας.

Ποτέ

Ποτέ μην παρέχετε τον αριθμό κάρτας, λογαριασμού ή τον κωδικό PIN σας σε αγνώστους ακόμα και αν ισχυρίζονται ότι δουλέυουν στην Τράπεζα. Εποικοινωνήστε απευθείας, είτε με την Euronet, είτε με την Τράπεζά σας.

Επικοινωνία
Τηλέφωνο επικοινωνίας

Εύρεση