Συνεργαστείτε με τον κορυφαίο πάροχο ΑΤΜ
Συνεργαστείτε με τον κορυφαίο πάροχο ΑΤΜ
Εγκαταστήστε ένα ΑΤΜ στην επιχείρησή σας
Εγκαταστήστε ένα ΑΤΜ στην επιχείρησή σας
Δεν υπάρχει ΑΤΜ στην περιοχή σας;
Δεν υπάρχει ΑΤΜ στην περιοχή σας;

Ιδιώτες

Πρόσβαση σε μετρητά εκεί που τα χρειάζεστε!

Στη σύγχρονη αγορά, η επιλογή πληρωμών είναι δύναμη. Η Euronet διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο ΑΤΜ και δημιουργεί συνεργασίες για να εξασφαλίσει πρόσβαση σε μετρητά εκεί που τα χρειάζεστε. Συνεχώς εξελισσόμαστε για να είμαστε δίπλα σας στον τόπο κατοικίας σας, στις διακοπές σας ή στο επαγγελματικό σας ταξίδι, ειδικά όταν τα μετρητά είναι η μόνη επιλογή!

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα με ένα από τα ΑΤΜ μας, ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας επικοινωνήσετε μαζί μας.

Συχνές ερωτήσεις

Ρίξτε μια ματιά εδώ και ίσως βρείτε την απάντηση που ψάχνετε

Ποιούς τύπους καρτών δέχονται τα ΑΤΜ της Euronet;

Η Euronet δέχεται τους ακόλουθους τύπους καρτών: όλες τις κάρτες VISA συμπεριλαμβανωμένων των VPay, PLUS, Electron, όλες τις MasterCard branded cards συμπεριλαμβανωμένων των Maestro and Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed και AMEX.

Ποιο είναι το μέγιστο όριο ανάληψης μετρητών ανά ημέρα;

Το όριο της ημερήσιας ανάληψης μετρητών ή ο αριθμός των ημερήσιων συναλλαγών στα ΑΤΜ και στα POS ορίζεται από την εκάστοτε εκδότρια Τράπεζα και όχι από την Euronet. Ενδέχεται το όριο ανάληψης να διαφέρει από τη προέλευση ή από τον τύπο της κάρτας. Ο πάροχος της κάρτας σας μπορεί να σας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Ποιος έιναι υπεύθυνος σε περίπτωση που το ΑΤΜ είναι εκτός λειτουργίας;

Η Euronet. Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το ΑΤΜ, παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Euronet, η οποία θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την επισκευή του ΑΤΜ το δυνατό συντομότερο. Tο τηλέφωνο επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών της Euronet είναι: +30 210 9478480

Η κάρτα μου παρακρατήθηκε. Μπορεί να μου επιστραφεί;

Μια κάρτα συνήθως παρακρατείται λόγω αιτήματος από την εκδότρια Τράπεζα ή λογω σφάλματος από του κατόχου (π.χ η κάρτα δεν αποσύρθηκε εντός του προβλεπόμενου χρόνου οπότε και παρακρατήθηκε για λόγους ασφαλείας). Σε περίπτωση που η παρακράτηση δεν αντιστοιχεί σε έναν από τους παραπάνω λόγους , είναι πιθανό να επιστραφεί. Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Euronet (+30 210 9478480) καθώς και με την εκδότρια Τράπεζα για να λάβετε περαιτέρω οδηγίες.

Το ΑΤΜ δεν έβγαλε χρήματα αλλά ο λογαριασμός μου χρεώθηκε. Πως μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω;

Παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών της Euronet καθώς και την τράπεζά σας, ώστε να ενημερώσετε για το συμβάν. Οι δύο φορείς θα συνεργαστούν για την επίλυση του προβλήματος. Το τηλέφωνο επικοινωνίας του κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της Euronet είναι +30 210 9478480

Ασφάλεια ΑΤΜ

Μείνετε ασφαλείς σε κάθε ΑΤΜ ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές:

Ελέγξτε το ΑΤΜ

Πριν χρησιμοποιήσετε το ΑΤΜ, ελέγξτε κάθε φορά για ασυνήθιστα αντικείμενα ή σημάδια καταστροφής στο ΑΤΜ (για παράδειγμα, αν φαίνεται να έχει τοποθετηθεί κάτι πάνω στον καρταναγνώστη). Εάν παρατηρήσετε κάτι ασυνήθιστο στο ΑΤΜ ή εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος στην οθόνη – μην χρησιμοποιήσετε το ΑΤΜ.

Ασφαλής χρήση του ΑΤΜ

Σταθείτε μπροστά από το ΑΤΜ έτσι ώστε κανένας να μην μπορεί να δει τον κωδικό PIN ή το ποσό ανάληψης σας. Κατά την εισαγωγή του κωδικού PIN καλύψτε το πληκτολόγιο με τα χέρια σας και πρωτού πάρετε τα χρήματα και την κάρτα σας, κοιτάξτε τριγύρω. Έλενξτε αν κάποιος βρίσκεται ακριβώς από πίσω σας.

Ποτέ μην αποκαλύπτετε προσωπικά στοιχεία

Ποτέ μην παρέχετε τον αριθμό κάρτας, λογαριασμού ή τον κωδικό PIN σας σε αγνώστους ακόμα και αν ισχυρίζονται ότι δουλέυουν στην Τράπεζα. Εποικοινωνήστε απευθείας, είτε με την Euronet, είτε με την Τράπεζά σας.

Επικοινωνία
POS/eCommerce

Εύρεση