Προσφέρετε στους πελάτες σας μια επιπλέον υπηρεσία με ένα ΑΤΜ της Euronet.
Προσφέρετε στους πελάτες σας μια επιπλέον υπηρεσία με ένα ΑΤΜ της Euronet.
Δώστε στις κοινότητές σας εύκολη πρόσβαση στα μετρητά, με την υπηρεσία της Euronet «ΑΤΜ στην Κοινότητα»
Δώστε στις κοινότητές σας εύκολη πρόσβαση στα μετρητά, με την υπηρεσία της Euronet «ΑΤΜ στην Κοινότητα»
Η Euronet αναλαμβάνει τη διαχείριση και συντήρηση του ΑΤΜ, διασφαλίζοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες για τους πελάτες σας.
Η Euronet αναλαμβάνει τη διαχείριση και συντήρηση του ΑΤΜ, διασφαλίζοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες για τους πελάτες σας.
Οι υπηρεσίες/προϊόντα του ΑΤΜ έχουν σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη ένα ευρύ φάσμα κλάδων και εταιριών.
Οι υπηρεσίες/προϊόντα του ΑΤΜ έχουν σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη ένα ευρύ φάσμα κλάδων και εταιριών.
Ανακαλύψτε εάν η επιχείρησή σας πληρεί τις προδιαγραφές για ΑΤΜ με την χρήση του υπολογιστή επιλεξιμότητας (ATM Eligibility Calculator).
Ανακαλύψτε εάν η επιχείρησή σας πληρεί τις προδιαγραφές για ΑΤΜ με την χρήση του υπολογιστή επιλεξιμότητας (ATM Eligibility Calculator).

Συχνές ερωτήσεις

Ποιούς τύπους καρτών δέχονται τα ΑΤΜ της Euronet;

Η Euronet δέχεται τους ακόλουθους τύπους καρτών: όλες τις κάρτες VISA συμπεριλαμβανωμένων των VPay, PLUS, Electron, όλες τις MasterCard branded cards συμπεριλαμβανωμένων των Maestro and Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed και AMEX.

Ποιο είναι το μέγιστο όριο ανάληψης μετρητών ανά ημέρα;

Το όριο της ημερήσιας ανάληψης μετρητών ή ο αριθμός των ημερήσιων συναλλαγών στα ΑΤΜ και στα POS ορίζεται από την εκάστοτε εκδότρια Τράπεζα και όχι από την Euronet. Ενδέχεται το όριο ανάληψης να διαφέρει από τη προέλευση ή από τον τύπο της κάρτας. Ο πάροχος της κάρτας σας μπορεί να σας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Ποιος έιναι υπεύθυνος σε περίπτωση που το ΑΤΜ είναι εκτός λειτουργίας;

Η Euronet. Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το ΑΤΜ, παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Euronet, η οποία θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την επισκευή του ΑΤΜ το δυνατό συντομότερο. Tο τηλέφωνο επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών της Euronet είναι: +30 210 9478480

Η κάρτα μου παρακρατήθηκε. Την θέλω πίσω…μπορεί να μου επιστραφεί;

Όταν μία κάρτα παρακρατείται είναι συνήθως λόγω αιτήματος από την εκδότρια Τράπεζα η λογω σφάλματος από τον καρτούχο (π.χ ο καρτούχος δεν απέσυρε την κάρτα του μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο οπότε και η κάρτα παρακρατήθηκε για λόγους ασφαλείας). Σε περίπτωση που η κάρτα δεν παρακρατήθηκε για εναν από τους παραπάνω λόγους , είναι πιθανό η κάρτα σας να επιστραφεί. Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Euronet καθώς και με την εκδότρια Τράπεζα για να λάβετε περαιτέρω οδηγίες.

Το ΑΤΜ δεν διένειμε τα χρήματα αλλά ο λογαριασμός μου χρεώθηκε. Πως μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω;

Παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηέτηση πελατών της Euronet καθώς και την τράπεζά σας, να ενημερώσετε για το συμβάν. Οι δύο φορείς θα συνεργαστούν για την επίλυση του προβλήματος. Το τηλέφωνο επικοινωνίας του κέντου εξυπηρέτησης πελατών της Euronet είναι +30 210 9478480

Επικοινωνία
Τηλέφωνο επικοινωνίας

Εύρεση